Clienţii Romtelecom pot primi factura doar în varianta electronică

Clienţii Romtelecom pot primi factura doar în varianta electronică

Clienţii, companii şi persoane fizice pot primi factura Romtelecom doar în varianta electronică, renunţând la cea pe hârtie, anunţă oficialii celui mai mare operator de telefonie fixă pe piaţa locală.

Facturile electronice vor ajunge la clienţi, la cerere, prin intermediul aplicaţiei MyAccount. Fiecare client va fi anunţat prin e-mail şi/sau SMS de emiterea facturii sale.

Clienţii cu acces la internet vor putea să-şi acceseze contul cu ajutorul parolei, pe site-ul Romtelecom, şi vor putea să-şi descarce factura electronică. Toate facturile descărcate au valoare fiscală şi sunt autorizate pentru a fi folosite în evidenţele contabile, eliminându-se astfel necesitatea arhivării fizice.

Un cont MyAccount pentru clienţii rezidenţiali se poate crea cu ajutorul câtorva date de autentificare şi a unei adrese de e-mail valide. În cazul clienţilor companii crearea unui cont se face apelând 1930 (gratuit în reţeaua Romtelecom).

După logare, MyAccount oferă şi alte facilităţi, precum vizualizarea gratuită a facturilor din ultimele şase luni sau situaţia plăţilor.

Clienţii rezidenţiali au şi posibilitatea de a achita online factura Romtelecom prin MyAccount.

Romtelecom a înregistrat venituri de 194,8 milioane de euro şi un profit operaţional de 59,3 milioane de euro în primul trimestru al acestui an

Compania telecom avea la finalul lui martie aproximativ 890.000 de televiziune, 830.000 de clienţi de internet şi 2,7 milioane de abonaţi de telefonie fixă.

Articole similare:

  • Facebook
  • Twitter
  • RSS Feed
  • Reddit
  • StumbleUpon

Lasa un comentariu