Alfa Software deschide usile magazinelor virtuale pentru firmele de comert cu amanuntul

Alfa Software deschide usile magazinelor virtuale pentru firmele de comert cu amanuntul

In completarea soluției ASiS dedicate gestiunii magazinelor, echipa Alfa Software a dezvoltat ASiSstore care reprezinta un portal de vanzari online, perfect integrat cu restul aplicațiilor din cadrul ERP-ului ASiS.

ASiSstore raspunde unei nevoi crescande in randul comercianților, aceea de fi prezenți in spațiul virtual și de a acoperi și acest segment de piața care nu ține cont de localizarea geografica si care a cunoscut o dezvoltare rapida datorita raspandirii Internetului.

Tot mai mulți manageri apreciaza ca fiind incontestabile beneficiile pe care un portal de vanzari online le poate aduce in cazul firmelor de comerț cu amanuntul, cu o investiție inițiala minima: incepand de la eliminarea oricaror bariere geografice și de timp, existența unor costuri reduse de intreținere, eliminarea cheltuielilor fixe lunare ca și in cazul magazinelor clasice (salariile angajaților, utilitați, etc), dezvoltarea imaginii companiei și existența unui feedback structurat privind nevoile consumatorilor.

Un magazin virtual presupune insa o schema complicata de mecanisme și tehnologii care ii asigura buna funcționare, ușurința in utilizare pentru cumparatorul final și vizibilitate in mediul online; un magazin virtual trebuie sa dispuna de mecanisme securizate de transfer de fonduri, Internet marketing și SEO pentru a putea fi detectat de motoarele de cautare Google și nu in ultimul rand de un sistem unitar și in timp real de transmisie a datelor privind stocurile, comenzile de livrare și a altor detalii privind produsele comercializate. ASiSstore raspunde tuturor acestor deziderate și ofera o platforma performanta de vanzare online care utilizeaza baza de date ASiS in timp real și care are integrate mecanisme automate de SEO sau Internet marketing, fara a ingreuna in vreun fel activitatea comercianților.

Avantaje ASiSstore:
Este o platforma standard de vanzare online, insa poate fi integrata ca aspect in tematica generala a site-ului de prezentare al comerciantului.

Stocul pentru fiecare produs din ASiSstore este cel real in orice moment și actualizat pe masura intrarilor sau ieșirilor.

Permite prezentarea prin imagini ale produselor destinate vanzarii. Chiar daca in mod obișnuit, imaginile nu sunt indexate de motoarele de cautare ale Google, ASiSstore beneficiaza de mecanisme avansate de SEO, care preiau denumirile imaginilor/produselor din baza de date și le supun procesului de indexare și optimizare.

Exista pentru utilizatoriii portalului de e-commerce ASiSstore diverse filtre interactive pe care le pot utiliza pentru a sorta produsele dupa criterii proprii (categorie, preț, culoare, etc.). Filtrul pe preț se caracterizeaza prin posibilitatea de autodimensionare in funcție de cel mai mic și cel mai mare preț existent n baza de date ASiS. De exemplu, daca cel mai ieftin produs din baza de date costa 1 leu si cel mai scump 100 lei, filtru pe preț va avea valori cuprinse ntre 1 și 100 lei.

Fiecare utilizator poate sa-și adauge produse din ASiSstore in coșul propriu de cumparaturi, sa modifice in orice moment structura coșului, sa renunțe la anumite produse din coșul propriu de cumparaturi și in final sa lanseze o comanda ferma de livrare, care se regasește instantaneu in baza de date ASiS. in baza comenzii de livrare vor fi generate ulterior toate documentele contabile in modulul de Contabilitate (Facturi, chitanțe, etc).

Articole similare:

  • Facebook
  • Twitter
  • RSS Feed
  • Reddit
  • StumbleUpon

Lasa un comentariu