Facebook lanseaza redesign-ul pentru pagini

Facebook lanseaza redesign-ul pentru pagini

Facebook a lansat un redesign pentru pagini. Schimbarile vor ajuta paginile sa arate si sa opereze asemenea profilelor de utilizator. Noul redesign al paginilor de Facebook a fost vazut pentru prima data in decembrie, cand gigantul social media l-a lansat accidental. Update-ul a scos tab-urile si va permite administratorilor de pagini sa se logheze ca pagina si sa posteze si comenteze pe alte pagini Facebook, prin functia Login as a page. Aceste functii prototip ajunse in designul final ajuta la o experienta consistenta si de impact si pentru proprietarii paginilor, nu numai pentru utilizatorii de Facebook obisnuiti.

Cea mai mare diferenta care se observa este noul layout al paginilor. Meniul din stanga prin intermediul caruia se putea edita o pagina a fost eliminat in favoarea unui nou meniu navigational care inlocuieste vechile tab-uri. Casuta de informatii din stanga a disparut si ea, administratorii de pagini putand adauga informatiile despre brandul pe care il reprezinta chiar sub titlul principal al paginii. Meniul dreapta a fost si el modificat, avand acum o sectiune dedicata administratorilor paginii, precum si o sectiune care arata utilizatorilor cati dintre prietenii lor au dat “like” pe o anumita pagina. Una dintre principalele modificari din design este cea cu afisarea imaginilor relevante in susul paginii. Acest lucru poate genera utilitati foarte creative pentru paginile de Facebook.

Log in ca pagina

Mai sunt si alte diferente notabile dintre noile pagini facebook si versiunea veche, mai ales pentru administratori. Optiunea “Log in as a Page” ofera adminilor posibilitatea de a interactiona cu Facebook-ul din spatele unei pagini si nu doar ca utilizator. De exemplu, eu as putea sa ma loghez ca TehnoStiri.ro si sa incep sa comentez si sa dau like pe paginile celor care au dat “like” paginii TehnoStiri. Adminii vor vedea un News Feed diferit cand sunt logati ca pagina, care va afisa cele mai inportante stiri din cadrul paginilor carora le-au dat “like”. O pagina poate folosi Facebook aproape la fel ca un utilizator obisnuit, desi paginile inca nu pot face tot ce pot face user-ii facebook, cea mai importanta diferenta fiind ca acestea nu pot posta pe peretele utilizatorilor si nici nu pot adauga comentarii la statusurile acestora. Singura exceptie este pentru utilizatorii care au optat la setarea de privacy “pentru toata lumea”. Paginile pot comenta la status update-urile acelor utilizatori.

Un alt update il reprezinta filtrul “Toata lumea” care aduce cele mai interesante postari din cadrul comunitatii unei pagini in partea de sus a acesteia. Aceasta functie ajuta utilizatorii si admin-ii sa gaseasca cele mai comentate conversatii de pe o anumita pagina cu usurinta. Noile pagini de Facebook sunt suficient de destepte sa filtreze si conversatiile care nu sunt in limba vorbita de tine.

Noul design al paginilor va fi lansat astazi ca un preview pentru administratori. Inainte de a accepta schimbarile, admin-ii pot vedea o previzualizare a felului in care pagina va arata dupa redesign. Facebook va lansa un tur si un manual pentru a explica noile functii ale paginilor. Adminii vor trebui sa treaca la noul design pana pe 10 martie. Daca nu vor face asta, Facebook va implementa modificarile automat.

Articole similare:

  • Facebook
  • Twitter
  • RSS Feed
  • Reddit
  • StumbleUpon

Lasa un comentariu