Ce profit poţi obţine în urma creării unei pagini pe Facebook?

Ce profit poţi obţine în urma creării unei pagini pe Facebook?

Românii sunt printre cei mai împătimiţi utilizatori de reţele sociale. Nu este de mirare, aşadar, că diferite bănci şi companii încearcă să devină cât mai vizibile, prin reclame. Însă acum ele râvnesc inclusiv la “prietenia” utilizatorilor în online. La ce te ajută să te împrieteneşti virtual cu o bancă sau cu orice altă companie? Află în continuare.Peste un milion de utilizatori are Facebook în România în acest moment, potrivit datelor oferite chiar de reţea pe pagina de unde poţi seta o campanie publicitară.

Iar numărul lor creşte într-un ritm uimitor, dacă luăm în calcul ca la începutul anului erau puţini peste 500.000 de utilizatori din România.Cu un public-ţintă atât de ofertant, există bănci, cum ar fi Banca Transilvania, dar şi companii care au luat deja startul şi şi-au creat propriile pagini pe Facebook, împrietenindu-se cu oricine se arăta interesat.

Ambele părţi ies în câştig, spun cei implicaţi: utilizatorii pot obţine mai uşor informaţii despre diverse produse şi servicii sau pot chiar să afle detalii privind o posibilă angajare, iar banca sau compania îşi face astfel o campanie de promovare neconvenţională.

Coca-Cola, Starbucks, Disney, Victoria’s Secret, iTunes, YouTube sau Red Bull sunt doar câteva dintre companiile de top din afară, care au un cont pe Facebook şi sute de mii de prieteni sau de fani. Nici ai noştri nu se lasă mai prejos, deşi sunt abia la început.

“În câteva luni, de când BT are profil pe Facebook, Banca Transilvania are deja aproape 800 de prieteni online, cărora le împărtăşeşte, ori de câte ori are ocazia, noutăţi. Este vorba de transmiterea unor informaţii punctuale despre produse şi sevicii BT noi, evenimente care vor avea loc, premii obţinute etc. Prietenii online ai Băncii Transilvania adresează întrebări referitoare la produsele băncii, dar şi la posibilităţile de angajare în BT”, au declarat  reprezentanţii Băncii Transilvania.

Un alt exemplu: Cristian Manafu, fost jurnalist de business, în prezent organizator de evenimente, blogger şi consultant. Are cont pe Facebook şi peste 3.000 de prieteni. Pe el, celebra reţea de socializare l-a ajutat să crească în afaceri.

“Pentru mine Facebook a fost un tool de promovare pentru ceea ce fac. Reţeaua este un mare agregator de oameni, astfel că poţi să atragi uşor atenţia. Utilizarea Facebook m-a ajutat în business, dar acest lucru s-a întâmplat şi pentru ca segmentul tânăr şi dinamic reprezintă targetul căruia ma adresez. Nu cred că Facebook ar funcţiona în domeniul halelor industriale”, declarat Cristi.

Iar Vodafone România nu are o pagina specială pe Facebook, dar oferă gratis 0.facebook.com, un serviciu care le permite utilizatorilor reţelei să ţină legătura cu prietenii prin orice browser mobil şi să nu plătească nimic pentru traficul de date.

Cu toate acestea, există şi sceptici: Nu ştiu ca vreo bancă să fi avut succes pe Facebook “, spune Jacob Jegher, senior consultant la compania de cercetare în domeniul bancar Celent. este de părere Jegher.

Articole similare:

  • Facebook
  • Twitter
  • RSS Feed
  • Reddit
  • StumbleUpon

Lasa un comentariu