Ghid complet Facebook Timeline pentru companii si brand-uri

Ghid complet Facebook Timeline pentru companii si brand-uri

Acum, ca Facebook Timeline a fost optimizat si pentru branduri, companiile au oportunitati infinite sa-si improspateze strategiile de social media; oricat de coplesitor ar parea, iata cum poti sa te folosesti de noile facilitati pentru a-ti promova brandul cu succes.

Cele mai proeminente si vizibile schimbari includ un nou layout si o fotografie de coperta (cover photo), care subliniaza trasaturile si abilitatea de a edita si de a actualiza fara navigare pe o pagina separata. Timeline se va activa in mod automat pentru toate brandurile pe data de 30 martie.

Cum spuneam, aceste noi utilitati reprezinta o oportunitate uriasa pentru brandurile care au o poveste autentica, prin intermediul careia sa-si poata antrena si implica publicul. Timeline devine usor navigabil de catre toti utilizatorii, care au posibilitatea de a accesa sectiunile Info, Fotografii, Aplicatii si Harta, din partea de sus a paginii, unde sunt dispuse intr-o bara de navigatie clara, vizibila si coerenta.

Desigur, pentru companiile care nu vor asigura un continut constant si antrenant, Timeline nu va fi o unealta prea folositoare. Pe de alta parte, companiile cu o istorie care a inceput inainte de 1800 se simt discriminate, caci aceasta este data de la care isi pot actualiza statusurile. Totusi, marele avantaj pe care il prezinta Timeline este posibilitatea adaugarii fotografiilor de coperta originale si creative.

Cum soarele bate la usa, considerati trecerea la Timeline ca fiind curatenia de primavara. Timeline va da posibilitatea sa faceti putina ordine in istoricul Facebook, dar si sa cercetati mai bine trecutul companiei pe care o reprezentati; rezultatele ar putea fi cat se poate de benefice. In plus, in completarea Timeline, Facebook intentioneaza sa introduca o unealta de analiza, care sa le permita administratorilor de pagini sa vizualizeze activitatea pe site, in timp real.

Sunteti nerabdatori sa activati Timeline pentru brandul dumneavoastra, sau intentionati sa asteptati pana acesta se va schimba automat, la data limita (30 martie)?

 

Articole similare:

  • Facebook
  • Twitter
  • RSS Feed
  • Reddit
  • StumbleUpon

Nu sunt comentarii la “Ghid complet Facebook Timeline pentru companii si brand-uri”

  1. [...] Tehno Stiri – portal de stiri IT, analize, proiecte si evenimente [...]

Lasa un comentariu